søndag den 6. januar 2013

2013

Så er et nyt år startet, og med det kommer en hel række af nye mål. Mange af dem handler om vores økonomi, men der er også mange andre mål, bl.a. byggeprojekter, rejse til Afrika og mine evindelige mål om at leve et sundere liv. Endvidere har jeg besluttet mig for, at jeg vil blogge mindst én gang om ugen hele året, måske mere :-)
De andre mål vender jeg tilbage til næste gang.

I morgen skal lærerne og støttepædagogerne på øen igen igennem en fyringsrunde. Blandt lærerne skal der fyres 8, så tallet er bestemt mere "humant" end sidst, men det er stadig væk ikke spor sjovt. Det eneste man kan gøre er at krydse fingre. Min mand er heldigvis i den situation, at der ikke er for mange lærere på hans skole. Kl. 6.30 i morgen tidlig ved jeg, om jeg stadig har mit job...

A new year has begun and with it comes a whole list of new goals. Many of them concern our personal finances, but we have many other goals as well, e.g. building projects, a trip to Africa and my eternal goals of leading a healthier life. Furthermore I have decided that I will blog at least once a week all year, maybe
more:-)I'll write about the other goals next time.

Tomorrow the teachers and support teachers on the island will go through yet another round of layoffs. Among the teachers 8 will be fired, so the number is certainly more "humane" than last time, but it still is no fun. The only thing to do is keep our fingers crossed. Luckily for us there is not too many teachers at my husband's school. At 6.30 tomorrow morning I will know if I still have a job...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar