mandag den 7. januar 2013

Lettelse/Relief

Jeg har stadig mit job, ihvertfald indtil august 2014. Så må vi se, hvad næste års fyringsrunde bringer. Dagen i dag har været svær at komme igennem, og jeg føler mig helt smadret, da jeg overhovedet ikke sov i nat. Men nu er det overstået, så det er tid til at kigge fremad.

Det gode er, at vi nu ved, hvad den økonomiske plan for i år er. Planen har været på plads i noget tid, men vi vidste af gode grunde ikke, om den ville holde. Det er en stor lettelse at vide, at vi i år vil komme betragteligt nærmere vores økonomiske mål. Der er stadig meeeeget lang vej til gældsfrihed, men jeg glæder mig egentlig til selve processen.

Samtidig kan vi glæde os til en rejse til Afrika i oktober - en rejse, som der bliver sparet op til og som bliver betalt kontant. Ikke noget med kreditkort her :-)


I still have my job, at least until August 2014. We'll see what next year's round of layoffs will bring. Today has been very hard to get through, and I feel completely shattered as I didn't sleep a wink last night. But now it's over with, so it's time to look forward.

The good thing is that now we know what our financial plan for the year will be. The plan has been in place for a while, but we didn't know it had to be changed. It's a great relief knowing that this year we will be significantly closer to our financial goals. It's still a loooooong way to being debt free, but I really look forward to the process itself.

At the same time we are looking very much forward to a trip to Africa in October - a trip that will be saved for in advance and paid in cash. No credit cards here :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar